top of page

A Grid

ASIAKAS

A Grid start-up center

KANAVAT

  • Sosiaalinen media (META ja Google)

  • Display mainonta

TAVOITTEET

Tavoitteena oli markkinoida start-up keskusta kiinnostavasti monikanavaisesti.

Tämä projekti osoitti, kuinka tehokasta on yhdistää brändivideo ja yritysvideo saman tuotannon aikana, tarjoten yhtenäisen ja kattavan kuvan yrityksestä eri yleisöille.

Asiakkaan sanoin:
”Toteutimme Mättö Median kanssa kasvuyrityskeskus A Gridille kaksi erilaista videota syksyn 2023 aikana. Olimme tunnistaneet tarpeen brändivideolle, joka kuvaisi A Gridiä innovatiivisena sekä monipuolisena startup-yrittäjien kotina ja halusimme hyödyntää brändivideota tulevissa uusasiakaskampanjoissa. Mättömedia ehdotti, että toteuttaisimme brändivideon lisäksi yritysvideon, joka avaisi palvelujamme vielä brändivideota syvemmin. Tämä oli erinomainen idea ja hyödynsimme loppujen lopuksi molempia videoita media- ja natiivimainonnassa. Ytimekkäällä brändivideolla luomme kiinnostuksen palveluumme ja laajemmalla yritysvideolla kerromme testimoniaaleja hyödyntäen tarkemmin palvelujemme sisällöstä. Molemmilla videoilla on selkeät roolit viestinnässämme ja olemme hyvin tyytyväisiä yhteistyöhön Mättö Median kanssa aina käsikirjoitusvaiheesta editointiin ja onnistuneeseen lopputulokseen.”

bottom of page